Monthly Archives: April 2008

Yayy!

GOD IS GOOD!omg im so excited at the moment. was happily chatting just now when wun suddenly broke the news that results was out. i was totally not expecting it to be out that early.anyway,i didnt wanna check straight away … Continue reading

Posted in Uncategorized | 2 Comments

taggy tag tag.

The holidays is sure a season of tags 😛 Tagged by Matt: The Rules Link to your tagger and post these rules.List eight (8) random facts about yourself.Tag eight people at the end of this post and list their names.Let … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

FIR

My overdue post on FIR(Food Indulgence Rendesvouz or however u spell it…HAHA.kelvin choose too hard words la..my england oso cant handle -.-) Anyway,it was my first actual outing with the cf-ers hehe!There were 11 of us ..I didnt join the … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

More reviews. :P

I’m back. For more reviews 😛 and some updates too.and a tag. so there’s 3 posts in a day(woohoo?) The Water Horse I’ve been wanting to catch this movie..finally managed to watch it. well,straight to the point- its okay. Not … Continue reading

Posted in Uncategorized | 1 Comment

whatever.

sometimes i wonder why i even bother.why i even care.no matter what i say,youre always right. no matter what i do,its never enough isnt it. im so damn sick of this crap. can u just give me a break.guess not.

Posted in Uncategorized | 1 Comment

Forbidden Kingdom & The Shawshank Redemption

The Forbidden KingdomThis movie? When I watched it, Lord of the Rings just came to mind.seriously. Its actually for me…a chinese LOTR + Narnia. Haha. yeah for those who have watched it or when u do watch it eventually,u’ll get … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Tagology

Tagged by Matthew! woot.all tags are welcome yah people.i dun mind having something else to do besides movies and tv LOL 😛 LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR: (to help make my life easier,i shall answer this … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Fish&Co.

I was suppose to go pyramid to meet up with the haardos but ended up at 1U with some of the youth yesterday.lazy wanna tell what happened here la lol Anyway,we had lunch at FISH&CO. (dont laugh ah kavi)It was … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

just…hush.

Dont even bother to waste your breath saying things that wont help or build one up, instead only hurt or anger people. Sometimes, some people should just keep their mouths shut. Seriously. words are sharper than knives.couldnt agree more.

Posted in Uncategorized | 3 Comments

Ah Long Pte Ltd.

Caught this movie, Ah Long Pte Ltd at Aeon,bkt tinggi yesterday..This was one of the movies I planned to catch after wun and leonard told me it was veryy nice and funny.After watching the movie, I couldnt agree more. I … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment